Nära att träffa Robert Pattinson(?) :(

Aså det är så himla dåligt! jag hittade en sida på internet där man kunde vinna biljetter till själva premiären till new moon i USA! och jag blev ju jättegald, men sen var man tvungen att välja vilken amerikansk stat man bodde i. jag tycker man borde få va med och tävla även om man bor i nåt annat land. (tänk; jag var så nära att kunna träffa robert pattinson och de andra från twilight) eller inte nära, men enligt mig iaf. nu är jag jättasur :@ :(
fast nu ska jag tjata på mamma och pappa om vi kan flytta till USA (mest på skämt, men såklart ska jag göra det om de säger ja, inte för att jag tror det men iaf...)
omnån annan funderar på att flytta till USA innan premiären och vill ha chans att vinna en biljett, så gå in här

Kommentarer
Postat av: Maiza

sv: åh nej!!! vanessa hudgens kommer förstöra hela twilight!! :'(

(av någon konstig anledning har jag fått för mig att leah är blond :O)

2009-08-31 @ 22:45:57
URL: http://callmemarilyn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0