Robert Pattinson och Kristen Stewart ?

Bara dagar efter att ögonvittnen sett Twilight-stjärnorna Robert Pattinson och Kristen Stewart kyssas i LA, säger han nu att han är singel! Robert insisterar på att även om folk tror att han har tjejer som springer efter honom på grund av sin stjärnstatus så är det inte alls så! Robert säger att tjejer i LA inte är imponerade av honom eftersom de alla är skådespelerskor själva. Robert säger också att han inte förstår varför han har fått en sexsymbolsstatus, eftersom att han tycker att han ser tjejig och konstig ut!
(källa: posh24)

Asså det skrivs ju så mycket om att Kristen och Robert är ett par, men jag tror inte på det. Kristen är ju ihop med Michael Angaro och de har varit ihop jättelänge. Jag hörde också ett ryckte om att Kristen var gravid och att Robert var pappan. Kom på nåt bättre liksom! eller så tycker/tänker jag. hon kanske är gravid med honom eller dom kanske är ihop, men det tror verkligen inte jag.
Och förresten tycker jag att han är jättesnygg, och jag tycker han ska inse det också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0